פורים בתקופה ביטחונית רגישה: מפקד תחנת ב"ב בריאיון מיוחד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פורים בתקופה ביטחונית רגישה: מפקד תחנת ב"ב בריאיון מיוחד

    לקראת חג וימי הפורים הבעל"ט הצלחנו להוציא את מפקד תחנת דן סנ"צ רותם וסקר בין ישיבות היערכות והערכות מצב ולשמוע ממנו על ההיערכות של התחנה עליה הוא מופקד ב"ב-ר"ג | הריאיון המלא

    צילום: דוברות המשטרה
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפקד תחנת ב"ב רותם וסקר קרא בריאיון מיוחד לקול חי ערב חג הפורים, להימנע מנפצים בפורים בפרט בתקופה ביטחונית רגישה. הוא קרא גם להורים לדבר עם הילדים על זה. "לא ניתן להפר את שמחת הפורים בעיר ננקוט באפס סובלנות בדגש מיוחד למניעת ארועי פח"ע". אמר.

    סנ"צ וסקר: "המטרה שלנו לאפשר את חג הפורים כהלכתו ללא סכנות או נפגעים. כחלק מההיערכות השנה לקחנו את עבודת המטה והפקת לקחים מהעבר והיה הרבה מה ללמוד. ההיערכות שלנו כבר החלה לפני הרבה זמן : שיח עם רבנים, שיח עם ראשי ישיבות שבעקבות השיח הזה יצא מכתב עליה חתומים רבנים בנוגע לימי הפורים וסכנת הנפצים".

    "עשינו פרסומים מקדימים בסכנת הנפצים ואנו פועלים בזה כל העת מודיעינית ומבצעית כולל סיירת האפנועים שעשינו ועושים עבודה רבה בימים אלו , פעולות מנע למכירת נפצים וצעצועים מסוכנים וישנם הצלחות רבות . ביום חג הפורים ממחר תענית אסתר העיר תחולק למתחמים, תהיה נוכחות גדולה של שוטרים גלויים וסמויים. עיקר הפעילות תהיה למניעת ארועי פח"ע חבלנית. השנה תהיה גם פעילות מהאויר שתתן לנו תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון. כל זה כדי לאפשר את שמחת החג ללא וונדליזם וללא סכנות. "מי שיפר את שלוות החג נגיע אליו או מיד או אפי' לאחר פורים ,ננקוט באפס סובלנות" אמר.

    "יהיו מחסומים בכניסות לעיר בעיקר למניעת פח"ע אך גם יהיה קשב לדמויות המבקשות להיכנס לב"ב ושאינם רצויות בעיר. במידע מודיעיני הגענו לדמויות שהגיעו בעבר לעיר ועוררו פרובוקציות והפרו את שמחת החג בעיר. נהיה קשובים כל הזמן לאנשים אלו" הוסיף.

    מבחינת התחבורה אמר: "בכל הקשור לתנועה ננקוט באפס סובלנות כלפי נהיגה פרועה , הוצאת גוף מהרכב, אי מתן זכות להולכי רגל . ביום שלישי מוצאי פורים תהיה תנועה ערה לכיוון י-ם ואנחנו ערוכים לכך במסלולי התח"צ , בצירי התנועה בעיר ומחוצה לה".

    סנ"צ וסקר ביקש בכל לשון להעביר מסר: "אני קורא לציבור לחגוג את הפורים ולהימנע מפגיעה בחפים מפשע, להימנע מוונדליזם בעיר וברכוש, כל חיכוך עם גורמי הביטחון ייתקל באפס סובלנות".

    בנושא הנפצים אמר: "אנו נמצאים בתקופה רגישה מאד , כל פיצוץ מזעיק את כולנו . קשה להבחין מה נפצים ומה ארוע אמת של פח"ע, נגיע לכל קריאה אך בתקופה זו קחו אחריות . מבקש מההורים להסביר זאת לילדים". לסיום מת"ח דן סנ"צ רותם וסקר מבקש לאחל לעם ישראל ותושבי הערים ב"ב ור"ג שבאחריותו שיהיה לכולנו חג פורים שמח ושקט. אנחנו כמשטרה נהיה בכוחות גדולים בכל העיר, לא בכל ארוע נתערב אלא רק אם נדרש לכך. אם יש חפצים חשודים או אנשים חשודים תחייגו למשטרה".

    "חג פרים שמח" איחל שוב לקוראים בסיום הריאיון.



    0 תגובות